sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Blogihaaste: Tunnustuksia

Tunnustuksen saaneen pitää;
1. Kiittää tunnustuksen antajaa

Kiitos kuuluu Heidille. Samalla onnittelut hyväksytystä BH-kokeesta!
2. Antaa tunnustusta kahdeksalle bloggaajalle.
Katsotaan nyt...
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
Hmm...
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään
Tässäpä 8 asiaa minusta.
1. Minua on luultu ala-asteelta asti pojaksi niin monta kertaa, että olen täysin tottunut siihen. Naiset ovat järkyttyneinä katsoneet, kun tupsahdan naisten vessaan tai puhuhuoneeseen. Olen pienestä asti saanut myös kuulla monenmoista kommenttia poikamaisuudestani. Loukkaannunko? Enpä oikeastaan. Lähinnä mielestäni on surullista, miten rumasti ihmiset asiaa kommentoivat.
2. Elämäni parhaimpia hetkiä ovat olleet mm.
- Viikko isän kanssa lapissa huskien parissa.
- Viikko Norjassa lautailemassa.
- Titon tuleminen elämääni.
- Älykkäät sanailut ja vinoilut tiettyjen ihmisten kanssa. Ah, miten paljon näppärä sanailu saakaan aikaan!
- Äitini reaktio, kun kerroin kuuluvani "5 %:iin väestöstä".
- Istuminen ylioppilaslakki sylissä salissa tietämättä, miten kirjoitukseni menivät. Katsoin arvosanat vasta lakki päässä, kun muut olivat omistaan tietoisia jo viikkoja aiemmin. Elämässä pitää olla jännitystä!
- Viikko lapissa, kun olin Ylläksellä töissä. Illalla kiipeäminen tunturin päälle auringonlaskussa ja ympärille avautuvien maisemien ihaileminen.
3. Pidän fyysisten haasteiden voittamisesta.
4. Minulla on todella paha tapa ostaa tarpeettoman kalliita takkeja. Minulla on myös paha tapa tulla iloiseksi, kun puen sellaisen päälleni. Hyi, mikä materialisti...
5. Olen katkaissut muutamalta linnunpoikaselta kaulat vetämällä niiden päät irti. Kaveri oli ajanut pesän päältä ruohonleikkurilla. Kerroin kaverille, ettei poikasilla ollut enää mitän hätää...
6. Olen "hieman" rämäpää. Pidän kovasta vauhdista ja mietin vasta vauhtiin päästyäni, miten pysähtyminen tapahtuu.
7. Puhun paljon, mistä vain ja kenelle vain.
8. Minua kiehtoo oppiminen. Opin mielelläni vaikkapa eri urheilulajeista, fysiikasta, kaivinkoneen ajamisesta tai ruoka-aineiden vaikutuksista ihmiseen. Tylsistyn, jos en opi uutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti