keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Koska minäkin tilasin!

Hei, hoi, Sinä!

Olen käyttänyt Salomonin Speedejä jo kymmenen vuotta ainakin. Pitävällä pohjalla varustetut ja kevyet kengät ovat kokeneet aina vuoden tai kahden välein päivityksen eli olen ostanut samaa kenkää aina kuluneiden tilalle. Katsoin omieni pohjia ja oli aika päivittää popot. Joten etsiskelin ja LÖYSIN!

Tilasin juuri omani ja koska hinta (79,90) oli näistä kengistä mielestäni hyvä, ajattelin tännekin jakaa ilman mitään yhteistyöajatusta tai muuta hanketta. Käykäähän ostamassa omat Speedit täältä:

Salomon Speedcross 4




6 kommenttia:

  1. Hyvät popothan noi on. Mä en kuitenkaan ollut tyytyväinen niiden kestävyyteen ja oon siirtynyt Asicsiin. Oon tykännyt ja pieniä kokoja on löytynyt helpommin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on siis kovempi meno kuin mulla! :D

      Mä oon käyttänyt näitä tosi kauan. Sen lisäks, et on hyvä pohja, niin sopii mun puoliks hollantilaiseen jalkaan aivan älyttömän hyvin. Asicsit on kantakupistaan yleensä liian matalat mulle. Mitä mallia oot käyttänyt? :)

      Poista
    2. Niin tai sitten vaan kovempi alusta! :D

      Mulla on ollut muutama malli mutta tällähetkellä on nämä
      http://www.asics.com/us/en-us/gel-sonoma-2/p/0010256018.3321

      Noilla oon enimmäkseen talvella treenannut ja hiekalla/kivituhkalla mennyt myös kisoissa.

      Varsinaisena kisakenkänä oon tykännyt näistä
      http://www.asics.com/ie/en-ie/gel-fujirunnegade-2/p/0010256015.9078

      Toi neopreeni "sukka" on super hyvä ihmiselle joka vihaa hiekkaa/kumirouhetta kengässä :D

      Mulla on myös Inovit ja niitä tulee lähinnä kesällä pidettyä silloin tällöin. Ennen pärjäsin hyvin yhillä aksakengillä mutta nykyään en voisi kuvitellakkaan :D

      Poista
    3. Kiitos superisti, kun linkkarit noita! Täytynee kokeilla pitkästä aikaa Asicsejakin. Etten jää Speedeihin, koska ne on aina ollut mun mielestä toimivat ja samalla paremmat kengät liihottaa ohituiskaistalla ohi mun huomaamatta. :D

      Poista
    4. Eipä mitään. :D Salomonit on kyllä muuten hyvät mutta näissä Asicsissa on pohja kestänyt ainakin mun käytössä paljon paremmin.. Ja tosiaan myös suuri plussa että löytynyt aina myös tarpeeksi pieniä kokoja :) Inhottaa jos kenkä on liian iso ja jalka pääsee liikkumaan siellä sisällä :D

      Poista
    5. Tää on niin huvittavaa – sä tarviit tarpeeks pienet ja mä etin tuskaisesti kenkiä mun siroon räpylään kokoa 41. Mun juoksulenkkarit on Niken 42. Jee! :D :D

      Poista